Wednesday 11 January 2012

siapa aku bagi engkau??

Perkenalan kita bermula dia laman muka buku. Walaupun baru seketika, ia sudah memberi seribu erti buat diri aku. Segala perubahan yang berlaku ke atas diri aku ini mungkin disebabkan persahabatan antara aku dan kamu. Ramai yang terkejut dengan perubahan terhadap diriku ini, tapi ini semuanya adalah realiti, Tapi mengapa masih ada yang tidak mahu percaya dengan perubahan diri aku ini. Apa salah aku? apa dosa aku pada mereka semua?

Pertelingkahan dan salah faham adalah perkara biasa bagi sesebuah persahabatan. tetapi itu tidak bermakna menjadi penghalang untuk aku terus mengenali dirimu dengan lebih mendalam. engkau sungguh baik dan sangat mengerti diri ku ini.

Pesanan mu buat ku : kadang2, hidup ini busy sangat, nak say hai pun kadang2 xsempat.. nak sms selalu pun kadang2 xsempat jugak. tapi, xbererti kte lupakna uwg yang disana. take carer and smile.

Walau siapa pun aku, aku harap kita masih boleh menerima aku sebagai kawan walauapapun terjadi dan kaw sedia untuk datang membantu aku sekiranya ku dalam kesusahan atau aku memohon pertolongan dari dirimu..

Ini lah baru dikata kan kawan. kawan memang ramai, tapi sahabat memang susah untuk kite cari. bila happy sama2, tapi bile dalam menimpa kesushan. siapa yang sanggup datang untuk bantu kite?? siapa??

No comments:

Post a Comment